
Com els altres anys, hi haurà servei d'acolliment gratuït per als pares que necessitin deixar-hi els seus fills, sempre que siguin alumnes del'escola.
L'ordre del dia és el següent:
1.- Lectura i aprovació de l’acta anterior, balanç econòmic, despeses i ingressos 2007-2008.*
2.- Lectura i aprovació del pressupost del curs actual.
3.- Valoració de les activitats extraescolars curs 2007-2008 i de les activitats previstes per al present curs.
4.- Balanç de carnaval, Sant Jordi, fi de curs i llibres de text del curs passat.
5.- Subvencions: llibres i acolliment. Pla pilot de foment de l’esport. Biblioteca
6.- Informació i debat sobre l’estat actual de les obres de remodelació del carrer Anselm Clavé i edificació de pisos. Informe sobre la carta de queixa dirigida a la regidoria d’educació per la retallada de serveis.
7.- Situació actual de la Junta de l’AMPA i necessària i urgent renovació d’alguns càrrecs.
8.- Objectius per al present curs.
9.- Precs i preguntes.
*La documentació econòmica relativa a l’estat de comptes de l’associació i el pressupost per al curs 2008-2009 estarà a disposició de qualsevol soci que ho demani al taulell de l’AMPA, a partir del dia 14 de novembre.
Us demanem la vostra col·laboració. El futur de l’Associació es decideix en les assemblees. Vine a donar la teva opinió, fes tots els suggeriments que creguis oportú. L’AMPA juga un paper molt important en l’escola, en l’educació del teu fill. Participa-hi. Ens fas falta.
3 comentaris:
molt bé
Que s'animi tothom a venir, és el dia més important d'una associació. I a més a més cal que s'apunti algú, que comencen a faltar-nos efectius
El AMPA no sólo son las personas que forman parte de la junta..
El AMPA somos todos..!!!
Nos vemos el dia 25!!!!!!!!
Publica un comentari a l'entrada